sâmbătă, 17 februarie 2024

In cautarea locurilor de pescuit-Februarie 2024



In cautarea locurilor de pescuit- Februarie 2024
*Pescarul singuratic
*Foto:Arhiva personala

Am vazut ca astazi 16 Februarie 2024 vremea este foarte frumosa cu mult soare si temperatura de 14 grade Celsius, asa ca m-am hotarat sa fac o plimbare pana la raul Mures,pentru a cauta locuri bune de pescuit.Deoarece pe malul raului inca vegetatia nu a crescut,am putut  sa vad locurile cele mai bune pentru o aventura  pescareasca viitoare.Am avut o surpriza cand am ajuns la Mures ,in zona orasului Deva,jud.Hunedoara -ROMANIA deoarece Raul Mures era foarte mare si apa  iesise din matca,pe mal nemaiputand sa vad mare lucru.Oricum am facut 7km de plimbare .Daca tot am ajuns in natura am aprins  un foc si am pregatit ceva de mancare.A fost o zi placuta .

Deva-ROMANIA
16 Februarie 2024








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu