miercuri, 8 martie 2017

Dupa somn pe raul Mures-iulie 2013

Dupa somn pe raul Mures

O zi superba de iulie (18 iulie 2013) numai buna de pescuit.Solunarul nu pare prea favorabil:
*SOLUNAR
Joi ,
18 Iulie 2013
Luna in crestere
Ore bune: 20:46 : 23:16
Sanse: 2.48 din 5
 2,48 din 5 arata ca am sanse destul de mici ca sa fac capturi rezonabile.Desi cunosc aceste date totusi am luat hotararea sa merg la pescuit pe raul Mures ,unde stiu un loc in care se prinde somn.Avand momeala potrivita (rame negre groase si lipitori)am inceput ziua de pescuit in jurul orei 05.45 si surpriza, somoteii au inceput sa apara.Am prins la lipitoare 4 somotei in jur de 250g/buc.Pentru o zi destul de calduroasa si in care solunarul nu-mi dadea sanse prea mari .am fost multumit cu capturile facute.

Autor :George "six-ray" NICA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu